GIVELO

Květiny v onlinu
Prostředí on-line rozvozu květin je vysoce konkurenční, zejména pak v Praze. Cílem naší spolupráce bylo zvýšit dosah a komunikovat odlišný přístup. Tím je vysoká kvalita květin a jejich doprava přímo z rukou květinářek do místa určení
Na celém projektu s námi externě pracovalo hned několik předních odborníků na analytiku a SEO. Díky SEO optimalizaci jsme dosáhli lepších výsledků v organickém vyhledávání, které vedlo ke snížení ceny za konverzi o 25 %.
V reálném čase jsme promovali četné eventy a doprovodné akce, které celý projekt měly podpořit.

Formáty vyhledávání
Dali jsme si záležet na „longtail“ pravidlu, kdy jsme proráželi konkurenční lem specifickými vyhledávacími dotazy, které uživatelé hledali pod nižší cenou a často s vyšším konverzním poměrem.
Dalším specifikem, které jsme doplnili, byly RLSA kampaně pro zainteresované publikum, které u nás nakupovalo častěji. Rádi jsme si na tomto projektu hráli i s lokací pro jednotlivé části Prahy, kde jsme dokázali garantovat různé termíny dodání.
