USA SPORT & STUDY en
JE TO TAKOVÁ TOVÁRNA NA SNY. NA SEN SE VZDĚLÁVAT, SPORTOVAT I PRACOVAT NEJEN NA SOBĚ V USA
jsme spolu již od roku 2016
Pro USSS tvoříme výkonnostní online marketing, jehož hlavní konverzí jsou zaslané dotazníky. Spolupracujeme i na celé vizuální identitě produktu a její prezentací. Na začátku bylo potřeba zvolit správný poměr mezi relevancí zaslaných dotazníků a cenou za takovou konverzi.
Výzvy
Na začátku bylo potřebné pochopit cílovou skupinu celého produktu. Kterou bychom marně hledali jen u studentů středních škol, kteří mají zájem o studium v USA. Protože důležitým okruhem jsou i jejich rodiče, kteří reflektují jiné výsledky pomocí jiných formátů, než jejich potomci. Na okruhové schizofrenii jsme se však mnoho naučili a propojení těchto dvou skupin pomohlo dosáhnout velmi zajímavých výsledků.
Jiný kraj, jiný mrav
Kampaň v Google Ads, ani na Facebooku nejsou činné pouze v České republice, ale snaží se oslovit zájemce o studium i v jiných zemích Evropy. Odlišný tone-of-voice nebyl jedinou diferenciací. Demografické a kulturní odlišnosti zvláště v celkové perspektivě vůči vzdělávání jsou v každé zemi jiné. Konvergence zde funguje jen ve prospěch lokálního vzdělávání a vnímání zahraničního studia díky zvyšující kvalitě domácích škol v Evropě, musí být řádně vykomunikováno.
Remarketing je první, druhou a třetí hlavní prioritou.
Pokročilá analýza nám dovoluje ucelovat výsledky do kohort.
Nezahlcujeme klienty zbytečnou reklamou. Zajímají nás jen ti, které zajímáme my.
Cílíme na okruhy v Evropě, které úhrnem čítají přes 65 000 000, přes to, se nám s poměrně malým budgetem povedlo zvýšit meziročně konverzní poměr o 485 %, přičemž relevantnost takových odeslaných dotazníků, zvýšit o 375 %.