Senovážná 6

Umístění Snapchat kódu na chodníky v Praze pro akvizici nových odběratelů.

AGENCY
AQUA ADS

DOBA TRVÁNÍ
4 týdny

DATE
Duben 2016

Pomocí chytrého telefonu oskenujete kód a automaticky si přidáte daného uživatele.
Snapchat v době svého největšího růstu začínal řešit inzerci a tvorbu kreativního obsahu.

Pro jeho marketéry se tak stala jednou z hlavních priorit akvizice odběratelů. Senovážná 6 je obchod se street módou a botami.

Oslovili nás, abychom pro ně vytvořili kampaň, která jim zajistí nové odběratele. Týden před tím se začal používat „snapcode“ (kód podobný QR), díky kterému jste po jeho naskenování byli ve Snapchatu přesměrováni na daného uživatele. Nemuseli jste tak složitě zadávat nick uživatele, který si vás tak jednoduše přidal mezi své odběratele.

A voala! Scan kódu vytvořen metodou AQUA ADS po technické stránce fungoval!

 

 

Technicky

Vzhledem k tomu, že i malé poškození snapkódu mohlo znamenat chybu ve čtení nebo přesměrování na jiného uživatele, museli jsme zvolit novou metodu čištění a pečlivě vybrat chodník pro aplikaci.

 

 

 

Instagram: @johnymachette

 

 

 

Scan „snapcodu“ bylo po celou dobu kampaně plně viditelný. I díky promování influencerů, se kterými Senovážná 6 spolupracuje, se nám podařilo zvýšit počet odběratelů o několik tisíc za pouhé tři týdny.

Naučili jsme se, jak využívat QR v kampaních. Víme, jak se při skenování kód chová a dokážeme tak garantovat jeho použitelnost.

Back

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Share